شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 10 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۰۲:۳۴

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران:
سرمایه‌گذاری در میدان‌های نفت و گاز پیش زمینه توسعه صنایع است

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: سرمایه‌گذاری در میدان‌های نفت و گاز و جذب سرمایه خارجی از پیش زمینه‌های توسعه سرمایه‌گذاری در بحث صنایع است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، علی صالح آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در ششمین نشست علمی، کاربردی اقتصاد مقاومتی گفت: سرمایه‌گذاری هدفمند با رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری برای افزایش تولید، تعیین قیمت نفت برای پالایش و ایجاد پالایشگاه‌های داخلی و خارجی راهکار توسعه هدفمند تجارت خارجی است.


وی معنای اقتصاد مقاومتی را مقاوم ساختن اقتصاد در برابر بحران‌های مالی دانست و افزود: تامین ساختارهای موجود در کشور با تاکید بر مزیت تولید داخل از دیگر مفاهیم اقتصاد مقاومتی است که با مشارکت همگانی و اعمال مدیریت صحیح در همه زمینه‌ها محقق می‌شود. مدیرعامل بانک توسعه صادرات، توسعه سرمایه‌گذاری هدفمند در صنایع را از دیگر راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش گاز، برق و پتروشیمی، تامین امنیت غذایی، سرمایه‌گذاری در میدان‌های نفت و گاز و جذب سرمایه خارجی از پیش زمینه‌های توسعه سرمایه‌گذاری در بحث صنایع است.



  کد خبر : 1720
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :